Forex 4xp Forum


Forex Place Review.4XP SCAM BEKRÄFTELSE.2013-10-14 Det finns nu 7 Skyldiga Värderingar i FPA Trader s Domstolen 4XP svarar inte på FPA om dessa problem Det verkar som att det inte längre behandlas klientuttag. På grund av detta har FPA Har inget annat val än att förklara 4XP för att vara en SCAM.4XP svartlistad av FPA. Vi varnar handlare för att inte öppna konton där. Om du har ett konto där, uppmanar vi dig att försöka dra tillbaka alla dina pengar omedelbart Om du inte kan få tillgång Till dina pengar rekommenderar vi att du kontaktar din bank och polis för förslag.4XP SCAM CONFIRMATION. NOTE 2013-08-02 Åtta falska 5-stjärniga recensioner kvar på mindre än en timme. FÖRSIKTIGHET FPA har sett en rapport om 4XP betalande uttag med hjälp av avbetalningar istället Av allt på en gång FPA är mycket bekymrad över detta. NOTICE 2013-10-11 FMRRC har återkallat licensen för 4XP på grund av dålig tillhandahållande av mäklarfirmor och felaktigt utförande av sina skyldigheter KLICKA HÄR för att verifiera. APRIL 2014 Uppdateringar vann 2013 Forex Broker Scam of the Year Award Webbplatsen är nere Bra riddans till en prisbelönt scam. Jag öppnade ett handelskonto för mer än ett år sedan i 4xp, jag gjorde en insättning 45 000usd, och när jag vill ha pengarna tillbaka vill de inte skicka Det tillbaka till mig gjorde jag insättningen via mitt kreditkort det är viktigt. När jag frågar pengarna tillbaka 4XP sade att de bankkonton frysades på grund av FSCL nya zealandska myndigheten, men det var en lögn De ljuger för mig, De hittar subterfuges och vill inte ge tillbaka pengarna jag går till polisen, men de kan inte göra någonting, jag går till min vän, han är en förespråkare men han kan inte göra någonting än jag ringer till annan min vän, Hur gör off-shore-företag runt om i världen, och han sa att jag måste pröva avgiftsmetoden via min bank, för det här kanske kommer att fungera. Återbetalningsförfarandet är mycket enkelt, om du betalar via kreditkort men du don T få varan eller tjänsten din bank kan hjälpa till att få tillbaka pengarna. My synvinkel var väldigt enkelt Enligt min åsikt var servicen E är inklusive - depå - mt4 plattform med - handel - uttag när jag vill. Så här är tjänsterna, men 4xp ger inte allt eftersom de inte vill skicka tillbaka pengarna, så jag får inte allt Tjänsterna I 4xp s villkor kan vi läsa det. Om vi ​​vill att de skickar tillbaka pengarna max upp till 10 arbetsdagar. Avgiften för återbetalning fungerar endast om kunden gjort insättningen via kreditkort Det är viktigt om han hon Gjort det via banktråd, de kan inte hjälpa till.1 Klienten måste gå till banken och starta avgiften. Hon måste fylla i ett papper och måste bevisa insättningen med bankkontot självklart. 2 Banken kommer att Ringa klienten och de säger vad som behövs 3 Skriv ett mail till 4xp, att de skickade pengarna tillbaka, de brukar inte göra det - måste vänta 10 dagar på grund av villkoren 4 Nästa steg är det att klienten Säg till banken, att 4xp don inte ge pengarna tillbaka 5 Nästa steg det, klienten samlar alla beviskonton bild S, post och så vad banken vill se 6 Banken hittar 4xp s-banken och än kundens bank fråga pengarna från 4xp s-banken är det 45 arbetsdagar 7 Om 4xp s-banken kan ge tillbaka Det är okej, om inte, frågar banken igen 45 dagar mer 8 Om 4xp s banken inte vill ge tillbaka den, går kundens bank till VISA eller MASTERCARD och visum eller mastercard ger pengarna Tillbaka. I mitt fall ger 4xp s-banken pengarna tillbaka, så min process var bara 50 arbetsdagar. Jag hoppas jag kan hjälpa vissa människor att få tillbaka money. regards Lajos från Hungary. In favör av alla kunder på 4XP-Forex Plats --- Vi har väldigt viktig information om Delhi-Okhla ligger Branch av 4XP-Forex Place och deras landshuvud Rohit Gandhi Main kan använda denna information för att stoppa Rohit Gandhi att rinna ur Indien för att återställa fond från honom. Eftersom hans partnerskap med 4XP På Procentandel av Deponerad fond från indiska kunder och Rohit Gandhi håller inne Maximal del av Deponerad fond från indisk kund S Han betalar bara enbart försumbar mängd till 4XP-Forex Place för att använda sina Terminal Services. We har följande Information som du kan använda som du vill återställa fond från ROHIT GANDHI Huvudskrämmande Adress till Delhi-Okhla Belägen Branch of 4XP-Forex Place Home Adress och personliga mobilnummer 9xxxxxxx86 av Rohit Gandhi Country Head Fast telefonnummer i Delhi-Okhla Belägen filial av 4XP-Forex Place Samtal inspelningar av alla gamla och nya fasta nummer sedan 2009 fram till nu av Delhi 4XP Branch Samtal inspelningar av alla gamla och nya Mobile Siffror sedan 2009 till hittills av ROHIT GANDHI Video Recordings av Delhi 4XP Branch som spelas in regelbundet av deras anställda Adress och kontaktnummer av nära släktingar till ROHIT GANDHI Adress och kontaktnummer för alla gamla och nya Anställda i Delhi-Okhla ligger Branch of 4XP-Forex Place. And så många andra mer mycket viktig information vi kan ge till dig om du verkligen vill återhämta din fullständiga fond insättning vinst förlust från 4XP. Det finns ingen cha Rgs av ovan nämnda information vi bara vill att all viktig information kommer att delas endast till de äkta indiska offeren för 4XP-Forex Place så därför måste du skicka alla erforderliga uppgifter till oss via Mail Obligatoriska detaljer-Ditt kontaktnummer, A C Nummer på din handel A c i 4XP, Trading Investor Password på din 4XP Trading A c, Balans, Equity och din fullständiga adress så att vi kan verifiera att du skickat rätt information till oss som ett äkta indiskt offer för 4XP så att vi kan skicka dig Alla ovan nämnda Viktiga uppgifter omedelbart Vi vet att ROHIT GANDHI nu skapar sitt eget annat företag från olika namn för att göra samma bluff igen. Tack, välkommen till äkta indiska offer för 4XP-Forex Place Insider4XP E-Mail.4XP 4XP 4XP 4XP 4XP , 9xxxxxxx86 3 4XP 4XP 2009 4XP 2009 4XP 4XP 4XP 4XP 4XP MT4, 4XP 4XP. Insider4XP Mail us. I kan bevisa att 4XP är skyldig Jag försökte att kontakta upprepade gånger 4XP och vid en viss tid en viss James Denton från ett callcenter som stödde 4XP sa han svarade mig via telefon och via e-post och sa att 4XP-liveplattformar är Fortfarande löper men på grund av juridiska problem med BVI Financial Services Commission har deras banker stoppat inlåning och uttag 4XP arbetar för att lösa problemet Han skickade mig också ett par bilagor, en av dem unsigned, den andra som undertecknades av en ingen i Känslan där det inte finns något namn och en titel på den person som har skrivit brevet. Dessutom svarade BVI Financial Services Commission att kommissionen gav upphov till en upphörande och avhängig order till Forex Place den 4 juni 2013, som kräver att den upphör och avstår omedelbart från Datum för detta tillkännagivande från att genomföra all investeringsverksamhet i och inom territoriet och att ge kommissionen bevis för att den har upphört med all sådan investeringsverksamhet.2013-11-12 1St Ar maj-juni-tidsramen Jag gjorde banköverföring till TBC Bank - Georgien till förmån för 4XP-mäklarekonton från CARIPARMA - Italien och från OEC-USA Trots att 4XP-plattformen fortfarande verkar, inser jag nu att 4XP själv står inför juridiska problem, jag har också Försökte kontakta 4XP kundtjänst för detta och andra tekniska problem, men i flera veckor svarade ingen på mina önskemål. Jag frågade också TBC, skickat mail. Ingen svarade mig. Förra veckan hade jag en viss James Denton från ett callcenter som stödde 4XP han Sade i telefon och via brev Han skickade mig också ett par bokstäver förmodligen från 4XP och förklarade att sedan thay hade licens återkallats av BVI Financial Services Commission har alla sina banker blockerat eventuella insättningar och uttag till 4XP med avseende på min oro och lust Att dra sig tillbaka, svarade han att uttag blockeras, plattformen körs fortfarande och 4XP arbetar för att lösa problemet med BVI Financial Services Commission. Letters är tillgängliga tråden som jag h Ave öppnas i Scam Alerts Folder Som du kan se där är en osignerad och den andra är undertecknad av någon Ingen frågar efter namnet och positionen hos personen i 4XP som skrev bokstaven, svaret var jag inte vet. Jag har Inrätta åtgärder med BVI italienska motsvarande konsulära BVI Financial Services Commission. Now skulle jag vara glad att höra från någon som skulle kunna hjälpa till i den här frågan Jag vänligen fråga din expertis om jag inte fortsätter med rätt juridisk procedur att följa.2013-10- 25 Ingen betyg Hej, jag vill också bandet mot 4XP Hej, jag har överfört Fonder till 4XP genom TBC Bank nyligen Nu när 4XP har fallit i juridiska problem säger TBC att jag inte kan ta tillbaka pengarna. Vad ska jag göra? Har börjat handla från augusti 2013 och handla bara 2 gånger till november 2013 Jag har 100 bonuskonton jag hade deponerat 5000 USD och jag vill stänga mitt konto Guy call James sa att jag inte kan stänga jag kan inte få pengarna tillbaka Kan någon hjälpa. , Men det har hänt faktiskt på Fore X Placera återkallningsbegäran 4xp pengar från mitt konto 3057706 den 10 23 2013 och jag har inga svar Jag har redan skickat e-postmeddelanden som begär 4xp någon info på min begäran och ingen svarar, inte ens min kontochef Celso Goldi mig någon tillfredsställelse, finns det något du Kan göra för det här fallet kan någon hjälpa. Få widget code. Forex recensioner och betyg. Forex Performance Tests. Forex Traders Court. Forex Trading Utbildning och Community Forums. Forex Kalender och Tools. Copyright All Rights Reserved Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, Och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter förbehållna sig enligt amerikansk och internationell lag. Overnatträntor swaps. Trailing stop. Pending orders. One-Cancels-Övriga OCO-order. Browserbaserad plattform. Minsta kontostorlek 100 . Minsta positionsstorlek 0 01 lot. Spread type Fixed. Spread på EUR USD, pips 3.Expert rådgivare Tillåt. Trading instruments. Gold silver 1 100.Indexes 1 100.Soft commodities 1 50.Metals 1 100.Energies 1 50.Digits Efter prick 4.Number av valutapar som exotiska 48 20.Overvärd ränteswappar. Traileringsavbrott. Avslutade order. Outomatiserad handel. Minimum kontostorlek 100.Minimum positionsstorlek 0 01 lot. Sprid typ Variabel. Typisk spridning på EUR USD, pips 0 6. Minsta spridning på EUR USD, pips 0 3mission one-way per 1 std lot 3 50.Scalping Allowed. Expert rådgivare Allowed. Trading instruments. Gold silver 1 100.Indexes 1 100.Soft commodities 1 50.Metals 1 100.Energies 1 50.Digits efter punkt 4 eller 5.Number av valutapar som exotiska 48 20. Minsta kontostorlek 10. Minsta positionsstorlek 1 lot. Trading instruments. Digits efter punkt 4 eller 5. Antal valutapar 9,66 recensioner av 4XP är Presenteras här Alla recensioner representerar bara deras författares uppfattning, vilket inte nödvändigtvis är baserat på det faktiska faktumet. Mark Rannila Finland Handelskonto 3XXXXX2.Tuesday 11 March 2014.Possible ta ut pengar Inget svarar på mig och det här företaget kan inte betala till Mig 500e varje vecka jag har mer än 100 000 dollards mitt konto jag aldrig Få ut några skickade denna illamående Company 4XP shit place. Rukhamani Aurangabad Trading konto 3XXXXX4.Monday, September 16, 2013.WE HAR 3 olika konton i 4XP och vi får inte återkalla formulär alla 3 konton. VAR DET ER DENNA NONSENCE. EVERYTIME SOM ELLER ELLER DEN ANDRA PERSONEN GÄLLER EXCUSEEN ATT DU KAN TILLTRÄDA ENDAST 200. DET ÄR MYCKET BULLS. PLZZ GIVA MIG ALLA TILLDRAG PÅ SPOT ELLER ÖVRIGA, SOM SKALL DU SÄLJA DENNA 4XP BLODDY DELHI COMPANY. my kontakt nr 9552454348 9921651879.Monday, 9 september 2013 . Om du är i Indien då är det olagligt att handla online i forex. Kontrollera den här länken. Så var försiktig. Lägg till dina pengar här. seelan moodley Sydafrika Handelskonto 3XXXXX8.Torsdag 29 augusti 2013.4xp har inte behandlat min begäran än Det är sorgligt - de är ett stort namn på internet för handel men de kan inte hedra sitt ord jag hoppas att de behandlar mina kontaktar mig inte när jag frågar till vad ska jag hjälpa till med någon. KLIENT DELHI Handelskonto 3XXXXXX5. Söndag, 17 augusti, 2013.WE ÄR EN 3 ÅR OLD KLIENT S PÅ 4XP DELHI MEN JAG VÄLJER DIG RIKTIGT VID VI BEHÖVER VÅR FOND AVTRÄDNING OCH ATT DEN TIDIGT SKALL BLAMA ALLA ÅTGÄRDER FÖR ATT HÅLLA FOND MED 4XP OCH INTE ÖNSKAR RENGÖRA SENAST ATT ATT FÖRSÄLJA OCH I INSTALLERING SAMT SOM DE GÖR DIN VÅR FOND ENLIGT OCH De betalar i så många delar. Jag kan inte förstå att de inte kan tänka om deras tidigare bild på Forex Market och huvudet på 4XP INDIA TÄNKER INTE OM DESS VERDVÄRD, NÄR DU SLIPPAR FRÅN DIN FRISKA ÅTAGANDEN FÖR ATT INNEHÅLLA FÖRSÖKAN. DESSA VILLKOR SKALL FÖRTSÄTTA INTE FÖRSÄLJNING FÖR ATT SKYDDA 4XP FRÅN NÅGRA KUNDER SOM ÄR ATT ANVÄNDAS FÖR ATT HÅLLA INTRÄDNINGSINSTENTEN FÖR EN GOTT, SOM GIVAR SÄKERHET FÖR ATT GODA TILLGÄNGLIGA ÅTGÄRDER FÖR 4XP ÄR HELT LAGLIG FRÅN NÅGRA SOM DE GÖR ENSTRA STRINGER OCH KOMMER ATT TA ALLA ÅTGÄRDER AS Så snart som möjligt. Jag hoppas om återkallandet är smutsigt, så det behöver inte klagas någonstans. SOM SKALL TÄNKA OM 4XP FRAMTID. WELWISHAR OF 4XP. mamoun Abulubad Jordan Trading konto 3XXXXX6. Lördag 10 augusti 2013 . Jag deponerade hos detta företag de ringde mig dagligen men när jag begär tillbakadragande flydde de från mig, jag ringde dem många gånger och mailade de försenar och ger mig många execuses jag mailade support och kontochefen svarade de inte. Skickade e-post till Jayden Hamilton och han svarade inte också. Mitt konto nummer oss 3058636.Thomas Bell Paris, France. Sunday, 4 augusti, 2013.Har Satya Sheela. You kommer att sätta in med en live accont på Forex Broker Men du var några negativa recensioner för Egentligen försök förstå att du redan gav ett negativt betyg med dig recensioner här Men har du verklig erfarenhet där Du bara härdar Här Ricky Pathan berättade att han fick 50000 dollar vinst Så du borde tänka againg med positivt Jag hoppas att du kommer att få din rätta broker. satya Sheela Bangalore. Lördag 3 augusti 2013. Jag är från Bangalore Jag var på väg att deponera på mitt levande konto Efter att ha gått igenom recensioner i Forex Peace Army och olika granskningswebbplatser har jag beslutat Ed för att inte handla genom den här mäklaren. Ricky Pathan Maidstone, Storbritannien Handelskonto 7XXXXX0. Lördag 3 augusti 2013. Igår fick jag mitt 50000 dollar vinst från Jag vill särskilt tacka min kontochef Micheal Richards för hans stora erbjudanden och tips Jag uppskattar verkligen Live Chat-funktionen som ger mig omedelbar tillgång till expertråd från deras supportteam. Ibland kan handel vara ganska läskigt och förvirrande men deras experter har lyckats svara på alla mina frågor flitigt. På Cruse London, Storbritannien Handelskonto 1XXXXX4.Saturday , 3 augusti 2013.Stor pålitlig mäklare har jag använt i över ett år nu och de har betalat mig fullt varje månad utan att misslyckas Jag önskar bara att marknaden var mer förutsägbar Jag ger dem en A för sin handelsplattform Allt som jag behövde Att veta för att handla som tillgångstyp, marknadspris, avkastning och utgångsdatum kan ses med en blick i ett enkelt tabellformat. Det har en del ärliga och produktiva personal som Elena No Vak Jag fick tips och råd från mig Hon är verkligen ärlig lady. Monday, 29 juli 2013. hej jag heter roshan duminda från Cypern Jag jobbar med den här mäklaren från de senaste månaderna innan jag öppnar ecn-kontot med dem de lovar mig Via e-post har inte någon släpp för ecn-kontot, men när jag ska handla 4xp har väldigt stor glida. Jag pratade med vårt handelsrum och det är 100 bekräftat att det inte finns någon glid på denna kontotyp. Med flytande spreads only. I kan ge dig en kontotyp med fasta spreads 1 pip alla majors, 2 pip Eur USD 100 bonus Minsta insättning för att få denna kontotyp är 5000. Där tror jag att du borde fortsätta med det här kontot Skriv för tillfället och i framtiden att göra en uppgradering när du har tillräckliga medel. Från ROSHAN DUMINDA PIYAKELUM HINIDUMA LIYANAGE. Sent måndag 15 juli 2013 2 22 PM. Hur jag informerar dem de återbetala vad jag löser pengar problemet Är efter att jag mead en uttag mina pengar de Don t behandla mitt uttag jag chattar med 4xp de säger alltid att jag kommer att informera er chef att kontakta dig vi är inte i seamkontoret men tills nu ingen kontaktar mig och de don t Evan svara mitt mail efter att jag ringer till 4xp kontor säger de Du kontoansvarig inte på kontoret. Snälla någon berätta vad jag kan göra nu. khulood UAE Handelskonto 3XXXXX5.Sunday, 28 juli 2013.Genom mitt tidigare inlägg den 21 juli 2013, ber om ursäkt till min kontochef Naser Alsayegh för Missförståndet och tack för ditt vänliga stöd. Fru Elena Novak USA Handelskonto 7XXXXX7.Indag 27 juli 2013.Detta företag är väldigt bedrägligt och fullt av överraskningar Jag såg en annonsering av detta företag att en person kan göra 2,5000 av 500 inom några dagar så jag gav dem mina detaljer förfrågningar för mer information. Jag har aldrig haft någon erfarenhet av valutamarknaden innan. Detta var mitt första möte med denna typ av marknad. Jag studerade senare många veckor på den och sedan bedrog att prova sin demo Konto för att se wh På det var som när jag ursprungligen började med demokontot gjorde jag mycket pengar inom 5 dagar ca 125 000 Kundtjänstpersonen ringde mig och sa att hon såg mitt konto och att hon aldrig hade sett någon att göra så mycket pengar så snabbt så Hon berättade för mig att investera pengar i ett levande konto och jag att jag skulle tränas av en särskild kontoansvarig för att perfekta mina färdigheter så att jag kunde tjäna mer pengar och om jag inte tyckte om träningen kunde jag dra ut mina pengar Tid Efter mycket tankar bedrar jag att prova det levande kontot jag investerade i 45 000 Jag var introducerad till en kontochef som senare visade mig några tips som jag då uppmanade att handla omedelbart eftersom hon sa att jag var väldigt mycket förberedd nu Så jag Handlas och jag gjorde stora vinster inom timmar 25 000 Real Money inom några timmar av trading. zahir al bitar Palestine Trading konto 3XXXXX7.Tuesday, July 23, 2013.i vill bara uppdatera mitt inlägg postat den 9 juli 2013.finans jag mottar min Pengar back. tha Nks för tjäna forex. zahir al bitar från Palestine Trading konto 3XXXXX7.Tuesday 9 July 2013.totaly bluff Jag försöker att dra tillbaka min 2680 från mitt konto sedan 2 månader och de vägrar och pengarna fortfarande i mitt konto. När jag ringde Dem i början svarade de på min telefon men nu har ingen man som heter Maimon Ge sagt varför du vill ta tillbaka dina pengar, nej, jag kommer inte att acceptera detta, du borde hålla dina pengar och handla med oss. Så bestämde jag mig för att börja oosting detta problem till forum Hoppas du kan hjälpa. Khulood UAE Handelskonto 3XXXXXXX. Sunday, 21 juli 2013.Facing samma problem kan inte ta ut mina pengar. Mitt kontoansvarig svarade på mina e-postmeddelanden men när det kom att dra tillbaka mina pengar får jag inga svar , Även kundtjänst svarar inte på mina e-postmeddelanden Om någon hittade en lösning snälla dela. Forex Place Review. Forex Place Review. Uppdatering - Från och med den 20 oktober 2013 förstår vi att 4xp har upphört hela sin verksamhet runt om i världen. Vi har inte kunnat bekräfta vad som händer med kundens medel som fortfarande hålls vid 4xp, och vi rekommenderar starkt att inga handlare Använd denna Forex-mäklare tills vidare. 4XP, även känd som Forex Place, är en av de minst imponerande mäklare som vi någonsin har granskat Runt sedan 2007 har företaget ännu inte reglerats, vilket är något vi finner helt besvärliga och borde Tjäna som en röd flagga för alla som letar efter en riktigt ärlig och pålitlig Forex-mäklare. 4xp investerar tydligt tid och pengar på ditt första intryck när du öppnar webbplatsen. Det är rent, snabbt, rakt framåt, visuellt tilltalande och enkelt att använda. Tillgänglig på 10 språk, så att människor från hela världen kan dra nytta av sin användarvänlighet. De erbjuder alla grundläggande och gemensamma tjänster som erbjuds av många andra Forex-mäklare, inklusive webbseminarier, en-mot-en-coaching och en ver Y clear step-stone för nybörjare. Allmän information. Maximal hävstång 1 300 Minsta insättning 500 Platform Typ MetaTrader4 Flerspråkig Språk tillgänglig Engelska, Arabiska, Turkiska, Franska, Spanska, Italienska, Ryska. När det gäller att deponera pengar finns det ingen anledning Forex Mäklare bör inte göra den här processen lätt för näringsidkaren, om inte de självklart inte vill ha dina pengar. 4XP gör det möjligt för dig att sätta in pengar på alla möjliga sätt, inklusive några alternativ som de flesta aldrig någonsin har hört talas om, inklusive banktråd, kreditkort , Direkt e-bank, pengar bokare, payoneer, frihetsreserv och många fler Det enda alternativet som verkar saknas är PayPal, men med så många olika betalningsmetoder att välja mellan, kan varje näringsidkare hitta sin egen preferens med 4XP. Mäklare gör insättningsförloppet relativt enkelt, det är inte en sällsynt händelse för mäklare att göra uttagsprocessen smärtsam. Med Forex Place skickar du ett webbformulär med faxpost och du har dina pengar efter 3- 4 arbetsdagar - det är så enkelt. Trading Platforms.4XP erbjuder både en webbaserad plattform och ett nedladdningsbart alternativ. Det är inte överraskande att det erbjuder MetaTrader 4 och 5 en branschstandard ledande plattform som är populär för handlare på alla nivåer. Båda plattformar är Extremt lätt att komma åt och använda, men vissa föredrar webtrader, eftersom det inte finns någon nödvändig nedladdning, skriver du bara in ditt användarnamn och lösenord och bortom dig. Dessutom erbjuder 4XP en mobil handelsplattform som gör att du kan handla på språng nästan Vilken mobil som helst som är mobil. IPhone, Android, Blackberry Det här är en stor fördel, eftersom mobilindustrin är en miljard dollar arena och det visar inga tecken på försvagning när som helst snart. Att Forex Place erbjuder en mobil plattform är en indikation på att de Verkligen strävar efter att vara en topp Forex-mäklare, och inte bara en annan som lägger till den långa listan. Forex Place stöder Forex trading med över 50 olika par, med den typiska spridningen av majorsna 3 pips och med många Kampanjer som inkluderar upp till 1 pip på alla majors. Spridningarna är också fasta och inte beroende av någonting. Som jag nämnde tidigare, besviker de inte när det gäller marknadsstandarderna, och de erbjuder ett gratis 50 000 demokonto, liksom en Mini konto där minsta insättning är 500. En annan aspekt där Forex Place sticker ut är deras hävstång Det är inte det högsta du någonsin har stött på, men 300 1 är definitivt över genomsnittet Utan att komma in i debatten om hög hävstång som är för Näringsidkare att bestämma och inte mäklare, så att erbjuda alternativet är alltid ett bra initiativ från mäklare. Som med någon valutahandlare verkar vi alltid leta efter fångsten. Jag var säker på att de kan debitera högkommission eller några Typ av dolda avgifter Så när det blev uppenbart att Forex Place debiterar inga provisioner eller avgifter av något slag, inte på insättning, inte vid återkallande och inte under handel - kan du säga att jag blev positivt överraskad. Kundservice.4XP erbjuder 2 4 6 stöd via telefon, email eller livechatt, och de visade sig vara mycket lyhörda, tålmodiga och hjälpsamma Till skillnad från många andra mäklare fokuserar företaget inte bara på att få pengarna, de spenderar mycket resurser på att utbilda näringsidkare som Väl. De erbjuder en hel plattform av utbildningskurser, såväl som träningspass. Dessutom erbjuder 4XP dagliga marknadsanalyser, en ekonomisk kalender och vad de kallar live dealing room. Det är för alla ändamål ett forumliknande Erfarenhet där du kan ställa frågor och erbjuda lösningar, samtidigt som du kommunicerar med andra Forex-experter och handlare. Genom vår 4XP-granskning var vi imponerade av tjänsten. Forex Place hävdar att erbjuda sina kunder Ärlighet, integritet och service till hög kvalitet och baserat på min Grundlig Forex Place Review, är denna påstående helt korrekt. Risk Disclaimer DailyForex ansvarar inte för eventuella förluster eller skador som härrör från tillit till informationen på denna webbplats inklusive Därefter marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex Broker recensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller korrekta, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandel på margin Innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Eftersom en levererad produktförlust kan överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan du beslutar att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noga överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och Risk aptit Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar. För att kunna erbjuda dig denna kostnadsfria tjänst får vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av dem som listas i vår ranking och på denna sida medan vi gör vårt Ytterst för att säkerställa att alla våra data är aktuella, uppmuntrar vi dig att verifiera vår information med mäklaren direkt. Risk ansvarsfriskrivning DailyFo Rex ansvarar inte för eventuella förluster eller skador som härrör från tillförlitligheten av informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex brokerrecensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller korrekta och analyser Är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandling på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Som en levererad produkt kan förluster överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan beslut fattas Att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit Vi arbetar hårt för att erbjuda dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar För att kunna erbjuda dig denna kostnadsfria tjänst vi tar emot Reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i våra rankningar och på denna sida medan vi gör vårt yttersta för att Säker på att alla våra data är aktuella, uppmanar vi dig att verifiera vår information med mäklaren direkt. DailyForex Alla rättigheter reserverade 2006-2017.

Comments

Popular Posts